Cariere

Te așteptăm!

AROBS Transilvania Software caută permanent specialiști în domeniul IT. Fiind o companie dinamică, avem mereu nevoie de experți în devenire, dornici de afirmare și însetați de succes. Dacă dorești să devii membru(a) a unei echipe de oameni inteligenți și deschiși la tot ce este nou, poți să ne trimiți CV-ul tău în orice moment pe adresa: hr@arobs.com. Noi îl vom analiza cu atenție, urmând să te contactăm la apariția unei oportunități de angajare potrivite profilului tău.

Posturi vacante:

Specialist vânzări

  • Profil:
    • Studii superioare finalizate in domeniul economic sau tehnic (studiile tehnice reprezinta un avantaj).
    • Experienta de minim 2 ani in vanzari.
    • Constituie avantaj experienta in vanzari de solutii software, solutii tehnice sau solutii de GPS.
    • Abilitati excelente de comunicare si negociere, prezentare profesionala.
    • Bune abilitati de organizare si planificare a muncii.
    • Cunostinte bune de IT&C.
    • Atitudine pro-activa.
    • Orientare spre rezultate.
    • Capacitatea de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge targetul.
    • Flexibilitate, adaptabilitate, comunicare.
    • Disponibilitate pentru deplasari frecvente in zona de responsabilitate.
    • Permis de conducere categoria B.
    • Cunostinte bune de limba engleza.
    • Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Powerpoint, CRM).

    Responsabilități

    • Responsabil in mod direct de atingerea obiectivelor
    • Promoveaza si vinde solutia TrackGPS, soluție completă de monitorizare și gestionare a parcurilor auto prin GPS/GPRS
    • Identifica cerintele pietei in raport cu solutiile si produsele din portofoliul AROBS Transilvania Software.
    • Propune strategii de promovare a solutiei TrackGPS
    • Gestioneaza procesele de vanzare catre clientii AROBS Transilvania Software
    • Gestioneaza relatia cu partenerii AROBS Transilvania Software
    • Culege si transmite informatii legate de cerintele clientilor in ceea ce priveste dezvoltarea de solutii personalizate
    • Intocmeste oferte de pret, documentatii tehnice, contracte comerciale si urmareste evolutia acestora.
    • Realizeaza prezentari si demo-uri la potentialii clienti.
    • Se informeaza pentru cunoasterea in detaliu a produselor gestionate si pozitionarea acestora pe piata.
    • Se implica activ in cresterea gradului de satisfactie al clientilor, venind in intampinarea nevoilor acestora cu solutii personalizate.
    • Dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata.
    • Mentine si dezvolta relatia cu actualii clienti.
    • Întocmeste periodic rapoarte de activitate.Aplică aici