Activezi în HoReCa? Află cum poți eficientiza operațiunile în 3 pași

Industria HoReCa din România a fost una dintre cele mai afectate de pandemia de Covid-19, iar inflația actuală nu a făcut altceva decât să erodeze și mai mult profitabilitatea acestui sector economic. Prețurile produselor și serviciilor au crescut, fapt ce a pus o presiune foarte mare pe bugetele operaționale. În acest context, menținerea sub control a cheltuielilor cu parcul auto este esențială pentru orice administrator de flotă. Soluțiile moderne de management și monitorizare a flotei adaptate domeniului HoReCa contribuie la digitalizarea și eficientizarea operațiunilor de transport și logistice, cu beneficii vizibile: o imagine de ansamblu asupra activității vehiculelor și facilitarea deciziilor în timp real. Totul pentru minimizarea cheltuielilor și menținerea calității serviciilor oferite! Iată 3 pași simpli prin care poți deține controlul:

Pasul 1: monitorizează digitalizat

Toate activitățile pe care le presupune administrarea unei flote, de la consumul de carburant, până la modul în care este condus vehiculul, pot contribui la creșterea, respectiv reducerea costurilor. O soluție modernă de monitorizare și management al flotei asigură reducerea costurilor nejustificate, provenite din abaterile de la rutele setate, nerespectarea timpilor de livrare și/sau a orelor de activitate. Un management digitalizat al acestor indicatori te ajută să ai acces în timp real la informațiile de care ai nevoie. Citește întreg articolul aici.

Articol din categoria:

Presă